سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۰۹:۴۵

سفیر هلند در ایران: ایران پس از برجام سرزمین فرصت‎هاست

باشگاه خبری فراساحل: سفیر هلند در ایران چشم انداز توسعه صنعت نفت و گاز ایران در دوران پس از برجام را درخشان و پرفرصت خواند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سوزانا ترسنال ضمن بازدید ازنمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نسبت به آغاز همکاری‌های دوجانبه تهران و آمستردام به ویژه در حوزه انرژی ابراز امیدواری کرد. وی با اشاره به رفع تحریم‌های غرب علیه ایران، از تلاش ایران برای فراهم سازی فضای هرچه مناسب تر برای حضور شرکت‌های خارجی و سرمایه گذار در صنعت انرژی ایران تقدیر کرد و گفت: ایران پس از برجام فرصتی مغتنم برای حضور شرکت‌های بین المللی است که از موقعیت‌های مناسب برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

وی در خصوص نخستین نشست خود با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشی‌‌می‌افزود: شرکت‌های هلندی مشتاق به حضور در صنعت انرژی ایران هستند اما در وهله نخست رفع موانعی کلیدی در این مسیر ضروری است. ترستال برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت تهران را پر اهمیت خواند و تعامل شرکت‌های خارجی و ایرانی در هر دو حوزه بالا و پایین دستی را از اهداف اصلی و نقطه قوت این دست از رویدادهای بزرگ عنوان کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران با حضور ۴ هزار شرکت داخلی و خارجی در قالب بیش از ۱۸۰۰ غرفه طی روزهای ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار ‌‌می‌شود.



  کد خبر : 3609
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :